Re: [WINNT] CDA na MP3 - czym?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] CDA na MP3 - czym?
From: "1634Racine" <mnjfmr@j.cbqebml>
Date: Tue, 7 Feb 2017 20:22:53 +0100
JA w news:589a143d$0$650$65785112@news.neostrada.pl
Użytkownik "JA" <JA@JA.pl> napisał w wiadomości
news:5899d46c$0$642$65785112@news.neostrada.pl...
Szukam darmowego programu do konwersji
plików *.CDA na *.mp3.
Chodzi mi o program nie-online dziłajacy pod
Windows.
Spróbuj  Freemake Video Converter. Jeszcze nie zdarzyło mi się aby
czegoś  nie dał rady obsłużyć. Ciekawostka - przynajmniej u mnie (na
XP) starsze  wersje lepiej się sprawują.
Dziękuję za wszystkie rady
Chciałem zacząć od FreeMake, bo kiedyś miałem go
zainstalowany i używałem do konwersji filmów.
Jednakże teraz czepia się, że potrzebny jest .NET
Framework 4.5, a tego (jego zdaniem) nie da sie zainstalować
pod XP.
Ściągnąłem .NET Framework 3.5 i zainstalowałem,
ale nie pomogło.
Kidyś pod tym samym systemem XP, ale zainstalowanym
na innym komputerze chodziło.Nie pamiętam z którym NET.
Co zrobić?
Szukając innej wersji Freemake Video Converter znalazłem
stronę
http://www.dobreprogramy.pl/Freemake-Video-Converter,Program,Windows,20113
.html a na niej listę obsługiwanych formatów i nie ma tam CDA
wśród formatów audio.
Chyba skorzystam z innego programu przez Was rekomendowanego.
Pozdrawiam
JA

otworz w eksploratorze plyte audio.
co widzisz? pliki z rozszerzeniem cda? Ile waza? Z 2 kB  -->  cda to nie sa
pliki audio plyty. Na nic tego nie przekonwertujesz.

Musisz:
"zrzucic" cala plyte (w osobnych PLIKACH audio ) na dysk, czyli ZRIPPOWAC
plyte. Podalem Ci juz najlepszy do tego program --> EAC. Cdex tez nie jest
od macochy. Ripp do plikow *.wav najlepiej, sa duze, ale potem je elegancko
przekonwerujesz do mp3/flac/ itp