Re: [WINNT] CDA na MP3 - czym?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] CDA na MP3 - czym?
From: "telep" <0@o>
Date: Wed, 8 Feb 2017 10:55:03 +0100
"HF5BS" news:o71ikn$h3u$1@node1.news.atman.pl
ja mam wgrany K-Lite Mega Pack i na tym bazuję zamiennie z LAME

Taki fachowiec i miłośnik prostych, dobrych, rozwiązań, a instaluje takie spuchnięte g... jak niejakie K-Lite Mega Pack. Przecież wystarczy sam goły plik Lame.exe http://www.rarewares.org/mp3-lame-bundle.php i jedziesz z koksem :) Lame jest b. dobre do wyższych bitrate niż mizerotka CBR 128. Przy 128kbps lepiej zdecydowanie koduje FHG. Brzy trybie vbr Lame rządzi, osobiście jadę na --preset extreme. Przy próbach odsłuchowych bezwzględne minimum CBR to 224kbps, poniżej niektóre wymagające utwory gdzie są jakieś skrzypeczki, fortepian lubią dawać efekt metalowy drut napiernicza bo blaszanych dachu - czyli wkurzające dzwonienie kompresji. Oczywiście większość prosty utworów gdzie nie ma skomplikowanych kombinacji dźwięków łasych na wysokie bitrate przy 192kbps już 95% ludu nie usłyszy kompresji. Co do EAC-a to zakończyłem na EAC 0.99 prebeta 5, powyżej już za bardzo cudują i doklejają zbędne duperele. A zamiast g... K-Lite odpal sobie LAV Filters https://github.com/Nevcairiel/LAVFilters/releases, mały sprytny bez zbędnego g...