Re: [WINNT] CDA na MP3 - czym?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] CDA na MP3 - czym?
From: "JA" <JA@JA.pl>
Date: Wed, 8 Feb 2017 15:04:27 +0100
U¿ytkownik "telep" <0@o> napisa³ w wiadomo¶ci
news:589b184f$0$13007$b1db1813$df808093@news.astraweb.com...
> "JA" news:589b0ff5$0$15206$65785112@news.neostrada.pl

> [...]
Bardzo dziêkujê za szczegó³owe wyja¶nienia

> Jakie ¼ród³o plików i na co konkretnie ma byæ przekonwertowany?
> Jak nic wymagaj±cego to wystarczy ci http://www.pazera-software.com/
¬ród³a bywaj± ró¿ne. Denerwujace jest dla mnie dlaczego teraz
nie mogê zainstalowaæ Freemake Video Converter. Kiedys chodzi³,
ale na innym komputerze. Z tym, ¿e system by³ taki sam i program
.exe do instalacji te¿. Prawdopodobnie mia³em wtedy jeszcze
cos zainstalowe, co pomaga³o.

Pozdrawiam
JA