Re: [WINNT] CDA na MP3 - czym?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] CDA na MP3 - czym?
From: "JA" <JA@JA.pl>
Date: Wed, 8 Feb 2017 13:33:03 +0100
U¿ytkownik "1634Racine" <mnjfmr@j.cbqebml> napisa³ w wiadomo¶ci
news:589a1e94$0$642$65785112@news.neostrada.pl...
> Musisz:
> "zrzucic" cala plyte (w osobnych PLIKACH audio ) na dysk, czyli ZRIPPOWAC
> plyte. Podalem Ci juz najlepszy do tego program --> EAC. Cdex tez nie jest
> od macochy. Ripp do plikow *.wav najlepiej, sa duze, ale potem je
> elegancko
> przekonwerujesz do mp3/flac/ itp

Tak zrobiê.
Czym potem przekonwertowac *.wav na *.mp3?
Chcia³bym móc s³uchaæ na MP3-ce.
Freemake nie chodzi - juz o tym pisa³em.

Przy okazji, przydalby mi sie ten program do konwersji filmow,
kiedy¶, na innym komputerze czêsto z niego korzysta³em.
Teraz nie wiem co zrobiæ by móc go zainstalowaæ.
Gdzie ewentualnie znale¼æ starsze wersje?

Pozdrawiam
JA