Re: [WINNT] Karta graficzna - problem z instalacją pod XP

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Karta graficzna - problem z instalacją pod XP
From: universis <universis@interia.pl>
Date: Wed, 2 Nov 2016 18:18:05 +0000
W dniu 05.10.2016 o 22:35, Animka pisze:

Po dłuższej przerwie spowodowanej wyjazdem jestem z powrotem na forum. Driver udało mi się ściągnąć z jakiejś rosyjskiej strony, jedyną wadą jego jest że nie jest podpisany cyfrowo, ale jak dla mnie może być - karta działa prawidłowo. Chciałbym podziękować wszystkim na forum za udzieloną pomoc. Animko - Tobie w szczególności dziękuję za wytrwałość i pomoc w "innej" instalacji driverów.