[WINNT] Karta graficzna - problem z instalacją pod XP

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Karta graficzna - problem z instalacją pod XP
From: universis <universis@interia.pl>
Date: Wed, 5 Oct 2016 20:40:28 +0100
Toshiba NB10 - laptop 10 cali , system XP SP3 PL 32 bit Pro VLK. Usiłuję zainstalować driver do karty graficznej , ale nie jest to takie proste ponieważ instalator ściągnięty ze strony Intel'a : winxp_14324.exe na koniec wyświetla mi okienko w którym pisze że system nie spełnia wymagań do instalacji tego sterownika - przy czym nie pisze jakie to wymagania. Do tej pory na świeżym XP zainstalowałem Visual'e C++ : 2005, 2008, 2010 DonNet od 1.1 do 4.0 i nadal to samo. Próbowałem zainstalować Intel Driver Update Utility Installer.exe w celu zdiagnozowania problemu - ale ten program usiłuje w XP zainstalować DotNet w wersji 4.5 - przy czym wiadomo że dla XP to 4.0 to max - więc zamysł bierze w łeb. Byłem po wiedzę na stronie Intel'a - ale tam wszelka informacja tylko nie na ten temat. Proszę o pomoc w temacie, kartę tą miałem na tym laptopie i na XP już kiedyś zainstalowaną - było jakoś bez problemów - a teraz niestety są.