Re: [WINNT] Ile TB zewnętrzego dysku NTFS zobaczy Win XP?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Ile TB zewnętrzego dysku NTFS zobaczy Win XP?
From: ąćęłńóśźż <nie@dla.spamerow>
Date: Sat, 29 Oct 2016 15:36:59 +0200
No na razie po podłączeniu do Win XP, Device Manager dysk widzi prawidłowo i
wyskoczyłą zielona ikonka bezpiecznego usuwania USB, niestety na tym się
kończy, bo Computer Management tego dysku nie widzi w ogóle, więc nie mam mu
jak założyc partycji :-((
QNAP też dysku po USB nie widzi :-(
I jak piszesz nie wiem, czy to kwestia dysku czy [taniej] przejściówki Sata-USB.
A chwilowo pokonuje mnie kabelkologia, bo mógłbym dysk podłączyć po Sata, tyle
że akurat mam kabelki albo z wtyczkami Sata płaskimi (jak gniazdo w NAS), albo
z wtyczkami Sata "L" (jak na samym dysku i przejściówce, i cholera mnie bierze,
po co tyle standardów wtyczek powymyślali) :-o

Spróbuję jeszcze ugryźć Acronisem (ver. WD) lub EasyUs'em.

-----