Re: [WINNT] Ile TB zewnętrzego dysku NTFS zobaczy Win XP?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Ile TB zewnętrzego dysku NTFS zobaczy Win XP?
From: ąćęłńóśźż <nie@dla.spamerow>
Date: Fri, 28 Oct 2016 09:29:28 +0200
Ta obudowa dysku sieciowego umie sformatować tylko jako Ext4, ale dopuszcza
inne formaty, w tym NTFS, lecz wówczas trzeba dysk "gdzieś i czymś" sformatować
przed włozeniem go do obudowy sieciowej.
Chcę sformatować jako NTFS (w tej konkretnej obudowie NTFS pracuje szybciej, i
łatwiej będzie podpiąć dysk NTFS do różnych urządzeń jakby co, np. na wypadek
chęci tranferu plików, backupu itp. itd.) i mam do wyboru formatować Windowsami
XP, NAS-em QNAP (ale NAS QNAP przy formatowaniu dysku zewnętrznego podpiętego
do USB nie pozwoli na założenie partycji), lub latać po kolegach i formatować
spod win 7/8/10 zakładając powiedzmy dwie partycje na dysku 3TB/4TB.
Przejściówka oczywiście Sata-USB.

-----