Re: [WINNT] windows 32bit - co z niedostępną pamięcią

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] windows 32bit - co z niedostępną pamięcią
From: Roman Tyczka <noemail@because.no>
Date: Wed, 5 Oct 2016 17:00:44 +0200
On 05 Oct 2016 14:43:53 GMT, pueblo wrote:

> No dobra, Panowie, a jak używaliście tego ramdysku. Tempy, cache
> przeglądarki, coś innego?

Tak, temp systemowy i cache firefoxa. Oraz plik wymiany. Plik wymiany
dostawał kopa, a przez to swapowanie 3GB ramu było mniej odczuwalne przy
pracy na zasobożernych aplikacjach.

> Ja np. znalazłem aplikację PrimoCache, która tworzy coś w rodzaju cache
> dysku.
> Mam starszego lapka z 4gb ram i nie chciało mi się instalować win 64bit,

Z 4GB ramu to imho niewiele uzyskasz, nie ma z czym poszaleć, żeby to miało
sens. Nie możesz wsadzić 8GB? Teraz to taniocha.

> więc kombinuję jak mu dać kopa. Na razie jest Ramdisk 1GB na którym
> włączyłem ReadyBoost. Jakaś różnica może i jest...

ReadyBoost to jakiś lewy patent, nigdy nie odczułem jego efektu.

--
pozdrawiam
Roman Tyczka