Re: [WINNT] windows 32bit - co z niedostępną pamięcią

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] windows 32bit - co z niedostępną pamięcią
From: pueblo <nomail@nomail.pl>
Date: 05 Oct 2016 14:43:53 GMT
Witaj Roman Tyczka, 05 paź 2016 w 1sz85z5y94jt7.dlg@tyczka.com">news:1sz85z5y94jt7.dlg@tyczka.com
napisałeś/aś:

> Potwierdzam, dokładnie tak samo robiłem z 8GB ramu i XP 32bit.

No dobra, Panowie, a jak używaliście tego ramdysku. Tempy, cache
przeglądarki, coś innego?
Ja np. znalazłem aplikację PrimoCache, która tworzy coś w rodzaju cache
dysku.
Mam starszego lapka z 4gb ram i nie chciało mi się instalować win 64bit,
więc kombinuję jak mu dać kopa. Na razie jest Ramdisk 1GB na którym
włączyłem ReadyBoost. Jakaś różnica może i jest...
Przez chwilę testowałem program Eboostr(płatny) i tam różnica była
miejscami odczuwalna. Plusem jest to, że program od razu sam potrafi
wykorzystać niedostępną pamięć bez pośrednictwa ramdysków.
Interesuje mnie najbardziej, jak można wykorzystać tę pamięć, żeby
przyspieszyć sam system. Czy to przez Ramdysk, czy w inny sposób.