Re: [WINNT] Windows 10 - wyłączanie lock screen

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windows 10 - wyłączanie lock screen
From: "HF5BS" <hf5bs@jo.pl>
Date: Sun, 25 Sep 2016 17:56:25 +0200

Użytkownik "PM" <pm@xx.xx> napisał w wiadomości news:ns6lu8$eil$2@adenine.netfront.net...

Animka, ty myślisz że ja nie mam co robić tylko sprawdzać co chwilę czy winupdate czegoś sobie nie dopisał. Aż się boję co będzie się działo w firmach, jak kompy zaczną się ludziom restartować w trakcie pracy, bo podejrzewam że ta dolegliwość jest również w wersji pro.

To rzeczywiście musi byc kiepsko, bo największą moją dolegliwością było, jak mi się XP zrestartował, jak mi się "sesja" w klopie przedłużyła ponad kwadrans (zaczytałem się po prostu) i nied nacisnąłem w porę "zrestartuj później" Przeważnie zresztą robię w takich sytuacjach net stop wuauserv i mi się winda nie restartuje tak długo, jak chcę.

Aha, wpisy w rejestrze do winupdate które normalnie działały od czasów w2k niestety są olewane.
Może ktoś z windą Pro mógłby sprawdzić co jest dodawane przy edycji polis?

A może ci jakiś inny użytkownik (systemowy) coś rzeźbi i to z jego poziomu jest caly ten ambaras, swoje możesz wyłączać, on zrobi to od siebie. Może da się przechwycić jakoś, co wywołuje procedurę restartu? Jakieś rozbuchane Kerio dawało mi możliwość, że każdą operację, choćby podrapanie się przez system po tyłku, ja najpierw zatwierdzam... A bo to raz jakaś aktualizacja dodawała mi jakąś usługę, już pod XP...? Ale nigdy taki hardkor...

No, ale ja właśnie XP mam i przy nim zostanę, m.in. dlatego, jw.

--
Gdy więc wszystkie sposoby ratunku upadły,
Wśród SERDECZNYCH PRZYJACIÓŁ, psy zająca zjadły. - I.Krasicki "Przyjaciele"