[WINNT] Windows 10 Annual - Jak się pozbyć natarczywych pytań o wybór pr

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Windows 10 Annual - Jak się pozbyć natarczywych pytań o wybór przeglądarki?
From: Marek <precz@spamowi.com>
Date: Fri, 23 Sep 2016 18:28:19 +0200
Witam,

Po zainstalowaniu poprawki jak w temacie dla W10 zacząłem otrzymywać ciągłe pytania (dialog box) o to czy dany URL chcę otwierać z Microsoft Edge. Dzieje się tak gdy np. otwieram z poziomu dowolnej aplikacji jakiś help łączący się ze stroną WWW. Dla każdego URL muszę klikać, że ma się on otwierać z Edge - mimo iż nie mam żadnego wyboru na tej liście (mam zainstalowany Chrome, oraz FF ale jest to ignorowane). Co zrobić by wszelkie URLe bez pytania otwierały się w Edge, tak jak to było przed instalacją poprawki?

--
Pozdrawiam,
Marek