Re: [WINNT] Windows 10 - wyłączanie lock screen

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windows 10 - wyłączanie lock screen
From: "HF5BS" <hf5bs@jo.pl>
Date: Mon, 26 Sep 2016 13:49:44 +0200

Użytkownik "PM" <pm@xx.xx> napisał w wiadomości news:nsavmh$512$1@adenine.netfront.net...
A może ci jakiś inny użytkownik (systemowy) coś rzeźbi i to z jego
poziomu jest caly ten ambaras, swoje możesz wyłączać, on zrobi to od
siebie. Może da się przechwycić jakoś, co wywołuje procedurę restartu?
Jakieś rozbuchane Kerio dawało mi możliwość, że każdą operację, choćby
podrapanie się przez system po tyłku, ja najpierw zatwierdzam... A bo to
raz jakaś aktualizacja dodawała mi jakąś usługę, już pod XP...? Ale
nigdy taki hardkor...

Trzeba zacząć szukać normalnego systemu :)

Coraz poważniej myślę o przesiadce, mam nawet gotowe Ubuntu, położone i wysterowane. Problem w tym, że hasło posiałem, całe szczęście, że nim to się stało, to ustawiłem autologon... Ale dodać, czy odjąć cokolwiek... Usiłowałem sobie przypomnieć, przez mgłę kojarzę, ze coś krótkiego, ale nietypowego... uwierzytelnianie pokazuje 5 kropek, chyba wszystkiego już spróbowałem, a na bruteforce, czy mi czasu starczy? :P Gdyby nie flash, choć ostatnio pokazał się najnowszy, 22 coś, tylko trzeba ręcznie rozpakować i o to kaman, że hasełko, inaczej system powie wała, nie skopiujesz... (KonBoot nie zaradził)
To spod niego (Ubu 16.04) przez kawałek czasu tu pisałem.
Może czas by nawet jakiegoś zandruciałego, ale jednak Linuksa? Bo z nim można chociaż "negocjować". Tylko hasła nie zapomnieć, a od którejś wersji ma poprawione, że się nie zrobi na frajera sudo su, bez hasła, jak drzewiej bywało, znaczy sie :) KateOS-a bym wciągnął, bo leciutki i NTFS umie obustronnie, R/W znaczy się, ale instalowanie czegoś powazniejszego, to pewnie bym trochę czasu zmarnował :) Albo, coby z tematu nie zbaczać zbytnio, pozostać przy XP (no, W7 jeszcze, gdyby nie wtręty by M$) i nie łazić po stronach z warezami i gołymi pipami? Nie łażę, regularnie zaciągam aktualizacje, czasem dopiero rano się orientuję, ze coś wciagnął, bo czysty ekran mi melduje, że zaciągnął i musiał się re...no, ten tego. Jak nie chcę (bo np. coś liczy i nie chcę, by rozwaliło), net stop wuauserv i spokój, reszta wszystko jest i działa. A jeden wpis w Rejestrze powoduje, że poprawki nadal schodzą. (Udawanie PosReady)

--
Gdy więc wszystkie sposoby ratunku upadły,
Wśród SERDECZNYCH PRZYJACIÓŁ, psy zająca zjadły. - I.Krasicki "Przyjaciele"