Re: [WINNT] Jak odczuwacie "postep" xp -> w7 -> w10 ???

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Jak odczuwacie "postep" xp -> w7 -> w10 ???
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Tue, 30 Aug 2016 21:04:06 +0200
Dnia Tue, 30 Aug 2016 08:42:10 +0200, z napisał(a):

> Może to cecha a może już wada że MS nie pomyślał że można użyć
> dotychczasowych sterowników.

Przepraszam Cię najmocniej - MS ma dbać o to, by sterowniki do starszych
wersji Windows były kompatybilne z nową wersją, czy jednak to leży w gestii
producenta danego sprzętu?

> Efekt jest taki że mój laptop jest uboższy o rozbudowane funkcje
> sterowania kartą dźwiękową.
>
> Nie wnikając czyja to wina fakt jest faktem że w10 jest gorszy, ułomny,
> nie wykorzystuje pełnych możliwości mojego sprzętu. I to wszystko w XXI
> wieku gdzie mamy takich wspaniałych programistów i genialne systemy
> operacyjne :-)
>
> Śmiechu kupa :-)

Wiesz - często się spotykam z podejściem: jeżeli coś nie działa na nowej
wersji Windows, to wina Microsoftu. Jeżeli coś nie działa na nowej wersji
OSX, to wina autorów softu/sterowników. :)

--
[ Przemysław „Rico” Ryk                                                    ]
[ Nic tak nie zbliża dwóch osób, jak chęć podarcia łacha z trzeciej.       ]