Re: [WINNT] Dotyczy Windows 10

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Dotyczy Windows 10
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Sun, 14 Aug 2016 19:35:31 +0200
Dnia Mon, 1 Aug 2016 15:23:16 +0200, Trybun napisał(a):

> Tak też przypuszczałem, ale bez pewności...;-) A tak trochę poza tematem
> - robiłeś kiedy taką reinstalkę z partycji odzyskiwania bądź z kopii na
> płytach w sytuacji gdy w sprzęcie zaszły zmiany,? Konkretnie chodzi mi o
> to czy da się zrobić powrót z 10tki do 7mki (oryginalny laptop z 7mką na
> dysku) gdy w laptopie został dodany dysk SSD, i to na nim miałby
> wylądować system?

Przy wymianie samego dysku nie miałem najmniejszych problemów z powrotem do
systemu używając partycji Recovery lub przygotowanych z jej poziomu płyt
ratunkowych.

--
[ Przemysław „Rico” Ryk                                                    ]
[ House: Sign on the door says "Closed for private event". Cuddy: You're   ]