Re: [WINNT] Dotyczy Windows 10

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Dotyczy Windows 10
From: Trybun <CheIli@jachu.ru>
Date: Tue, 9 Aug 2016 14:53:34 +0200
W dniu 2016-08-02 o 14:24, Animka pisze:
W dniu 2016-08-01 o 15:23, Trybun pisze:
W dniu 2016-07-30 o 21:25, Animka pisze:
Nero 9. Innego nie mam.

I nie ma w nim funkcji w stylu "nagraj obraz"?

Nie ma.

To może wypróbuj jakiś inny program do nagrywanie płyt. Ot choćby BurnAware, którego używam od barrrdo dawna. Nero też jest niezły, ale ten dokładany gratis do napędów CD/DVD jest często wykastrowany z wielu funkcji.

Nero 9 mam jako dodatek do nagrywarki Samsung na USB, ale miałam zainstalowamy z niego tylko Nero Express. Teraz żaden program mi nic nie nagra dopóki nie będe miała na dysku Net Framework 3.5.

Bez przesady - BurnAvare (chyba) nie potrzebuje Frameworków..