Re: [WINNT] Dotyczy Windows 10

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Dotyczy Windows 10
From: Trybun <CheIli@jachu.ru>
Date: Mon, 1 Aug 2016 15:23:16 +0200
W dniu 2016-07-30 o 14:15, Przemysław Ryk pisze:
Dnia Sat, 30 Jul 2016 13:27:27 +0200, Trybun napisał(a):

Nie. Nie o to chodzi. Gwiazda ma ściągnięty plik ISO z obrazem płyty DVD.
Tylko zamiast go jak normalny człowiek nagrać na płytę i mieć bootowalny
nośnik, to Gwiazda wypakowała jego zawartość, a potem pliki przerzuciła na
płytę. Oczywiście wpisanie w wyszukiwarkę zapytania, jak poprawnie zrobić
nośnik instalacyjny z Windows przekracza Gwiazdy możliwości poznawcze.
Tak, tutaj (mniej więcej) wiem o co chodzi. Ale co to za format i
ogólnie co proponowało nagrać (na 3 płytach DVD) to narzędzie z laptopa?
Pełen obraz partycji Recovery przygotowanej przez producenta laptopa. Czyli
nie tylko „goła” instalka Windows, ale skonfigurowana pod kątem tego
konkretnego modelu, wraz ze sterownikami i - często i gęsto - masą mniej lub
bardziej przydatnego oprogramowania lub po prostu śmiecia.

Tak też przypuszczałem, ale bez pewności...;-) A tak trochę poza tematem - robiłeś kiedy taką reinstalkę z partycji odzyskiwania bądź z kopii na płytach w sytuacji gdy w sprzęcie zaszły zmiany,? Konkretnie chodzi mi o to czy da się zrobić powrót z 10tki do 7mki (oryginalny laptop z 7mką na dysku) gdy w laptopie został dodany dysk SSD, i to na nim miałby wylądować system?