Re: [WINNT] dziwny error rozruchu XP

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] dziwny error rozruchu XP
From: Olaf Frikiov Skiorvensen <Belzebub@invalid.invalid>
Date: Thu, 23 Jun 2016 14:33:05 +0200
Wcale nie przypadkiem, dnia Thu, 23 Jun 2016 03:16:07 -0700 (PDT)
 doszła do mnie wiadomość
<8c9a0220-494a-4245-8f92-f29055f8e2f5@googlegroups.com>
 od john Stuntman <profesor.fir@gmail.com>  :

>co ty chrzanisz, na tortuge

Jak przychodzisz po pomoc, to ściśle odpowiadaj na pytania, inaczej
nic z tego nie będzie. Tego typu kłopoty ze startem mogą być
spowodowane wylanymi kondensatorami w sekcji zasilającej na płycie.