Re: [WINNT] dziwny error rozruchu XP

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] dziwny error rozruchu XP
From: john Stuntman <profesor.fir@gmail.com>
Date: Thu, 23 Jun 2016 03:16:07 -0700 (PDT)
W dniu poniedziałek, 20 czerwca 2016 12:24:05 UTC+2 użytkownik Olaf Frikiov
Skiorvensen napisał:
> Wcale nie przypadkiem, dnia Sun, 19 Jun 2016 16:13:34 -0700 (PDT)
>  doszła do mnie wiadomość

> Następny etap:
> http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1221090.html

co ty chrzanisz, na tortuge

znowu gasl prad i znowu sie to zrobilo,
teraz jednak podejrzewam ze jakis zwiazek
z tym ma zewnetrzny dysk na usb - bo tym razem nieruszylo przy przepinkach C
tylko ruszylo jak wypilem dysk na usb

pewnie awarie pradu moga cos zminiac na dysku zewn (dobrzy by bylo wiedziec co)
i przy rozruchu gdy sprawdza napedy to
zwisa (byc moze tez blad designu windy
bo moze moglby to robic drobine pozniej
a nie blokowac rozruch calego systemu)