Re: [WINNT] [ot] czy ktos uzywa Office 2010?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] [ot] czy ktos uzywa Office 2010?
From: wloochacz <wloochacz@no.spam.gmail.com>
Date: Fri, 3 Jun 2016 11:02:27 +0200
W dniu 2016-06-02 o 10:04, Jacek W. pisze:
W dniu 01.06.2016 o 21:12, wloochacz pisze:

Faktycznie, były kwiatki przed Office 2007 - czyli przed erą ODF.
Używam Office od wersji 2007 do najnowszej i *nigdy* nie spotkałem się z
problemami kompatybilności wstecznej.

Nie zgadzam się.
Dziewczyny z zaprzyjaźnionego biura turystycznego robią jednostronicowe
oferty (kolorowe i wydziwniane teksty + obrazy) w DOCX, które później
wysyłają do swoich klientów w tym formacie, aby docelowy odbiorca mógł
coś pozmieniać i poprawić.
Od kiedy pamiętam, zawsze był problem ze zbyt wybajerowanymi ofertami
zrobionymi w 2010, a otwieranymi w 2007.
Objawiało się to 100% obciążeniem procesu Office 2007 i brakiem
jakiejkolwiek reakcji.
Dopiero zapis do formatu DOC prawie rozwiązał problem.
Pisze "prawie" bo coś mi kiedyś meldowały, że jest nie tak, ale nie
miałem okazji tego sprawdzić.

Dobrze.
A teraz przeczytajcie to co sami napisaliście.
Cytat:
"Pisze "prawie" bo coś mi kiedyś meldowały, że jest nie tak, ale nie miałem okazji tego sprawdzić."

albo
"Co prawda nie znam szczegolow: czy chodzi np. o 2003 <--> 2007, czy o 2007 <--> 2007, ale fakt jest faktem."

Panowie, to nie są fakty a domniemania.

Co do Excela i tego, że nie może poprawnie otworzyć własnych plików.
A jakże, ale tylko wtedy gdy:
1. Plik zawiera łączą, do których nie ma dostępu
2. Plik zawiera makra, których nie da się z różnych względów (uprawnienia, dostęp do innych zasobów, etc.) uruchomić na innym komputerze.

--
wloochacz