Re: [WINNT] Tablet z windowsem

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Tablet z windowsem
From: PiteR <email@fauszywy.pl>
Date: Thu, 19 May 2016 16:22:17 +0200
z pisze tak:

> Właściwie nie wiem gdzie zapytać.
> Chodzi mi o to czy faktycznie windows 8.1 czy 10 na tablecie
> będzie się zachowywał jak normalny pecet?
> Niby jest zwykły pulpit i podobno wszystkie aplikacje na
> normalnego windowsa ruszą. Czy są jakieś drobne druczki? :-)

Mam tablet z win 8.1 podłączony do telewizora przez HDMI. Podłączam też
do niego huba usb, odbiornik myszy i klawiatury, i modem Huawei E3131.

Trzy różne Opery, Firefox, Miranda, Skype, MPC HC, Sylpheed chodzą jako
portable bez problemu. Pop. windows 8.1 jednak wykrywa niektóre
programy jako wirusy.

Ale jest jedno ale. Tablety grzeją się mocno jeśli są obciążane i
ładowane jednocześnie. Kontrolery ładujące w tabletach mają
przeważnie wydajność 1 Amper. Większość prądu pożera tablet a troche
idzie na ładowanie. Trzeba pilnować zeby ładować w nocy a w dzień
pracować na ładowarce. Niestety nadal lepszy jest laptop. Za parę lat
moze kiedy procki zrobią się wydajniejsze i chłodniejsze :)

--
Piter

Let me see your war face.