Lista winnt@man.lodz.pl
[Lista archiw贸w] [Inne Listy]

Re: [WINNT] Tablet z windowsem

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Tablet z windowsem
From: "marfi" <marfi燖bb.onet.pl>
Date: Thu, 19 May 2016 15:43:15 +0200
U偶ytkownik "ACMM-033" <valhalla@interia.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:nhkf2k$pj1$1@node2.news.atman.pl...

Lenovo Yoga Tablet 2 1051L LTE z Windows 8 ma wszystko czyli r贸wnie偶 GPS i LTE.

Ale chyba o innym modelu piszesz? Bo w specyfikacji tego pod linkiem jest wprawdzie GPS, ale nie ma nic, co by mi ujawnia艂o zdolno艣ci kom贸rkowe... Zatem pewnie zostaje jaki艣 zandrucia艂y 艣miardfon z blutaczem.

 Pisz臋 o modelu konkretnie podanym i kt贸ry z w艂asnego do艣wiadczenia.

Niestety ma wra偶liwy i praktycznie niewymienny ekran.

Czyli nici np. z wypraw wysokog贸rskich. W smarkfonie szybka da si臋 pot艂uc (no, w miar臋), a urz膮dzenie nadal dzia艂a. Brat ma zupe艂nie sp臋kan膮 szybk臋 (jaka艣 Nokia Lumpia z 艁inejt, no, kafle), m贸j ekranem wyr偶n膮艂 w chodnik, jak mi z kieszeni przy fajansie wypad艂, maj膮c jedno p臋kni臋cie dzia艂a nadal... Ja mam andruta, wol臋 wafla, ni偶 szklarnie, wkurzaj膮 mnie te animacje przy kaflach. Rozumiem, 偶e gdy w tablecie si臋 pot艂ucze, to bardziej op艂aca si臋 nowy kupi膰? Wcale bym si臋 nie zdziwi艂.

 Pop臋kana szyba nie uniemo偶liwia u偶ywania ale wygl膮da niemi艂o.

BTW: slang jaki艣 wi臋zienny u偶ywasz?

--
marfi

<Pop. w W膮tku] Aktualny W膮tek [Nast. w W膮tku>