Re: [WINNT] Tablet z windowsem

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Tablet z windowsem
From: "ACMM-033" <valhalla@interia.pl>
Date: Thu, 19 May 2016 15:28:53 +0200

Użytkownik "marfi" <marfi @bb.onet.pl> napisał w wiadomości news:573da1c0$0$686$65785112@news.neostrada.pl...
Użytkownik "ACMM-033" <valhalla@interia.pl> napisał w wiadomości news:nhk0cv$b5d$1@node2.news.atman.pl...

Użytkownik "z" <z@z.pl> napisał w wiadomości news:573d648f$0$22831$65785112@news.neostrada.pl...
http://www.x-kom.pl/p/279955-tablet-8-lenovo-yoga-tablet-2-8-z3745-2gb-32gb-win81.html#specification
http://tiny.pl/grc3b

Podejrzanie atrakcyjnie to wygląda ale z windowsem :-)

Łindołs, łindołs, iber ales!
A bez tzw. jaj - pewne niuanse... Kiedyś Internet Explorer, dziś cały "Łindołs", służy do przeglądania internetu z komputera... i odwrotnie...
1. Nie ma modułu GSM (a za tym także LTE)

Lenovo Yoga Tablet 2 1051L LTE z Windows 8 ma wszystko czyli również GPS i LTE.

Ale chyba o innym modelu piszesz? Bo w specyfikacji tego pod linkiem jest wprawdzie GPS, ale nie ma nic, co by mi ujawniało zdolności komórkowe... Zatem pewnie zostaje jakiś zandruciały śmiardfon z blutaczem.

Niestety ma wrażliwy i praktycznie niewymienny ekran.

Czyli nici np. z wypraw wysokogórskich. W smarkfonie szybka da się potłuc (no, w miarę), a urządzenie nadal działa. Brat ma zupełnie spękaną szybkę (jakaś Nokia Lumpia z Łinejt, no, kafle), mój ekranem wyrżnął w chodnik, jak mi z kieszeni przy fajansie wypadł, mając jedno pęknięcie działa nadal... Ja mam andruta, wolę wafla, niż szklarnie, wkurzają mnie te animacje przy kaflach. Rozumiem, że gdy w tablecie się potłucze, to bardziej opłaca się nowy kupić? Wcale bym się nie zdziwił.

--
Wyindywidualizowaliśmy się
z rozentuzjazmowanego tłumu