Re: [WINNT] Tablet z windowsem

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Tablet z windowsem
From: "ACMM-033" <valhalla@interia.pl>
Date: Thu, 19 May 2016 11:18:23 +0200

Użytkownik "z" <z@z.pl> napisał w wiadomości news:573d648f$0$22831$65785112@news.neostrada.pl...
http://www.x-kom.pl/p/279955-tablet-8-lenovo-yoga-tablet-2-8-z3745-2gb-32gb-win81.html#specification
http://tiny.pl/grc3b

Podejrzanie atrakcyjnie to wygląda ale z windowsem :-)

Łindołs, łindołs, iber ales!
A bez tzw. jaj - pewne niuanse... Kiedyś Internet Explorer, dziś cały "Łindołs", służy do przeglądania internetu z komputera... i odwrotnie...
1. Nie ma modułu GSM (a za tym także LTE)
2. Office z subskrypcją
3. Karta graficzna oferuje dźwięk (wg opisu)
4. Quad core... superszybki, ale ledwie 1.33-1.86
5. Pokochasz cechę urządzenia... apage satanas...
6. Nie masz jakiejś potrzeby? Urządzenie sztucznie ją wykreuje i zaoferuje, coś jak socjalizm - ustrój bohatersko walczący z problemami nieznanymi gdzie indziej.

Oczywiście, jest też sporo pozytywów. Sam zdecyduj, ja tu tylko wystąpiłem w roli tzw. "adwokata diabła". A co do rzeczy - aż się prosi jakiegoś pingwina na tym położyć... To mi serio "pachnie" masówką dla gawiedzi. Gdzie wół pierdnie, a stodoła ach i och, słusznie prawi. I nawet nie W8.1 się czepiam, tylko tego, że wszystko coraz bardziej robi się na jedno kopyto. No dobra, na dwa, Andrut, Łindołs, Andrut, Łindołs... da capo al fine... Czyli w sumie jeden człon, co leży na urządzeniu... A ty - nie przejmuj się moim czepianiem i bierz to, co uznasz, że jest dobre!

--
Wyindywidualizowaliśmy się
z rozentuzjazmowanego tłumu