Re: [WINNT] Czytnik grup

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Czytnik grup
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Tue, 5 Apr 2016 15:24:10 +0200
Dnia Tue, 5 Apr 2016 01:15:05 +0200, ACMM-033 napisał(a):

> Bywają sytuacje, że jak najbardziej tak.
> Np. z koleżanką wymieniasz gołe fotki, takie ad-hoc założenie.
> Przychodzi do ciebie rodzina, sąsiad, etc. i chce koniecznie odebrać swoją
> pocztę, z programu pocztowego.

I co? Ma sobie od razu konfigurować swoje konto e-mail na moim kompie
zamiast się zalogować przez interfejs na www? I może jeszcze parę GB poczty
zaciągnąć po IMAPie?

> Można mu podstawić inny program, ale takze
> podstawić swój program, z nową tożsamością i zahasłowaną własną. To drugie
> chyba lepsze, jak się ma twarde reguły na ogniomurku? Gość nie zglądnie ci
> twoich maili, zrobi co chciał, piwo postawi, albo i nie i ałwiderzejn majn
> her.
> Nowa tożsamość, to chwila-moment. Odpadają regułki na FW, bo już są, odpada
> instalacja programu, bo już jest.... Gość pójdzie, tożsamość gościa
> wywalisz...
> No, albo kumple w pokoju w akademiku, nie chciałbyś, aby widzieli, co
> [...]

Nie dostają hasła do mojego profilu. A wciśnięcie Windows+L to naprawdę jest
sekunda. I adios pomidory.

[ „Nawet dzikie zwierze może stać się naszym przyjacielem. Wystarczy tylko ]
[ trochę soli i pieprzu.”                               (Anthony Bourdain) ]