Re: [WINNT] Czytnik grup

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Czytnik grup
From: "1634Racine" <no@>
Date: Mon, 4 Apr 2016 09:15:02 +0200
ACMM-033 w news:ndsi96$aub$1@node2.news.atman.pl

i nie przywykne :)  z prostego powodu: zdaje sie, ze jest
rowniutkie zero mozliwosci zalozenia hasla dla zalozonej tozsamosci
(ktora, jak w OE, moze z kolei miec pare kont pocztowych).  Nie chodzi
o mozliwosc korzystania z  opera mail przez pare osob, jesli o mnie
chodzi - na licho mi one; chodzi o zablokowanie wlasnej poczty. I tego
, jak widze, nie ma.