Re: [WINNT] Czytnik grup

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Czytnik grup
From: "ACMM-033" <valhalla@interia.pl>
Date: Tue, 5 Apr 2016 02:10:41 +0200

Użytkownik "Grzegorz Niemirowski" <gnthexfiles@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:ndutm4$l7j$1@node2.news.atman.pl...
Abstrahując już od tego, że w dzisiejszych czasach nikt nie przychodzi sprawdzać poczty na czyimś mailerze, tylko robi to przez www, to we

Ja z pewnych powodów wolę to robić z programu.  Mniejsza o to...

współczesnych systemach operacyjnych na takie sytuacje jest oddzielne konto typu gość. Nie ma potrzeby żeby mailer i inne programy duplikowały funkcję systemu operacyjnego.

Ale jak już jest, to nie widzę powodu, by w imię wyższej idei, nie korzystać z rozwiązań oferowanych przez program. A ja np. nie chcę się przelogowywać - przełączać użytkownika, a przeglądarka jest zaj*.*na danymi i kolejna sesja rozwali ją w drobny mak. (i rzeczywiście mam teraz taki stan). Wiesz, dlaczego kot, uciekając przed psem, często leci przez kolczaste krzaczory, opłotkami, kalecząc się przy tym o kolce... zamiast uciekać 10 razy wygodniejszą, prostą, bez pokrzyw i ostów, czy innych przeszkód, drogą? Podpowiem - nie dlatego, aby i pies się pokłuł, kotu los psa w tym momencie wisi luźniej, niż kilo kitu spod sufitu. Jeśli wiesz, to odgadniesz też, czemu mi odpowiada opcja z tożsamościami (na hasło, albo i nie na hasło). Tobie może nie, większości z nas może też nie. Ale mnie akurat tak. Podkreślam - odrzucam nawet myśl o przelogowaniu się, przełączeniu użytkownika. Mogę, ale mi akurat to bardzo nie odpowiada.

to ja tego też nie powiem!
(C) Tewje do Pana Boga.