Re: [WINNT] Czytnik grup

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Czytnik grup
From: "ACMM-033" <valhalla@interia.pl>
Date: Mon, 4 Apr 2016 04:07:34 +0200

Użytkownik "1634Racine" <no@> napisał w wiadomości news:5701b877$1$22840$65785112@news.neostrada.pl...
tak sobie ogladam opera mail portable i juz na wstepie:
- zero zahaslowania dostepu do zalozonej tozsamosci/konta/uzytkownika,
czy jak to zwał...
- nie widze np. kolorowania w mailach/postach (chodzi o cytowania)
- jakos ubogie konfigurowanie kodowania @ i postow, chocby w
porownaniu z OE

moze to wszystko jest, jenom slepy, powierzchownie poki co obejrzalem

Nie przywykłeś. Poza tym, Opera Mail (ja testowałem zwykły, nie portable) nie ma istotnej dla mnie funkcji "przekaż dalej jako załącznik". Co do kodowania i w ogóle - mogę powiedzieć, że czytnik ten jest dość specyficzny w konfiguracji, pewne opcje ma w ustawieniach, ale np. wyłaczenie QP musisz OIDP robić już w konfigu, choć to nie magia - zmienia się jeden parametr. Dobra, kodowanie - no, jest bardziej wrażliwy na błędną, lub brak, deklarację charsetu. OE znacznie lepiej sobie z tym radzi, nie wiem, jak WLM. Natomiast bezbłędnie są cytowane wiadomości z QP na pokładzie. Chyba też można włączyć kolorowanie, ale nie powiem ci, czy tej akurat opcji nie mylę z innymi czytnikami. Ja raczej jej nie włączam, gdyż bardzo mnie myli, sam rozróżniam, którego poziomu jest cytat. Ale jak jest, to potrafię skorzystać. Ja kolor w tekście włączyłem wyłacznie w Eksploratorze, aby mi konkretnie, wyróżniał pliki kompresowane (na niebiesko), i kodowane (nie pamiętam, ostatni raz bawiłem sie 10 lat temu chyba, czerwone?). Lunę przestawiłem od razu na srebrną, bo niebieska mnie wkurwia (z tego to właśnie powodu nie używam ani Chrome, ani nowej Opery), a od oliwkowej chce mi się bełtać. Próbuj, ten program jest do obłaskawienia. I pamiętaj o jego specyficznej "fizolofii". I staraj się nie nastawiać negatywnie, a ewentualna przesiadka łatwiej ci przyjdzie. Jeśli nadal używasz FAT32, to miej też na uwadze ograniczenie wielkości pliku do 4GB-1.

to ja tego też nie powiem!
(C) Tewje do Pana Boga.