Re: [WINNT] Czytnik grup

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Czytnik grup
From: "ACMM-033" <valhalla@interia.pl>
Date: Mon, 4 Apr 2016 23:38:12 +0200

Użytkownik "Przemysław Ryk" <przemyslaw.ryk@gmail.com> napisał w wiadomości news:c06cq187nr1$.dlg@maverick.przemekryk.no-ip.info...
Ale można, a w Th. nie :) A antyspam w M2 też nieźle sie uczy i oducza,
spoko.

Wiesz - dalej się zastanawiam po kiego gołąbka. :D No ale u mnie

Gołąbka raczej odradzam - jedyny czytnik, którego w ogóle nie udało mi się obłaskawić. :)
Gdyby ktoś jednak zdecydował się na próbę, to leży on tu:
http://www.idg.pl/ftp/golabek.html
Kliknięcie w "pobierz" przenosi na właściwą stronę pobierania, gdzie ponowne kliknięcie na "pobierz" linkuje już do programu:
http://www.idg.pl/ftp/pobierz/pc/2251.html
A link, to:
http://i.download.idg.pl/fannef/6e37a6f4df37c872f9a354116ce99ab8/5702dab7//zx/vol2/w95/email/golabek/igolabek.exe
Gdyby nie zadziałało (ciąg znaczków wskazuje, że to może być link "chwilówka"), to pod linkiem piętro wyżej wejść i znów kliknąć na "pobierz".

odpluskwianie ze spamu idzie dwustopniowo - sporo załatwia Google, drugą
barierą są filtry w Hamsterze, którego używam jako lokalnego serwera poczty.
Thunderbird jak dostaje z 10 maili dziennie do folderu Junk to w sumie
maksimum. Taką ilość pod kątem false-positives to spokojnie ręcznie
ogarniam. :D

Ja najlepszy antyspam mam na HomeNet, gdzie filtry puszczą najwyżej 1-2 razy w roku, jak wchodzę i zerkam przez WWW, to stale coś jest w spamie, więc ch..e srają mi do skrzynki. Na szczęście cipcia z ISIS... tfu, wróć, z ICIC, już nie bździ. Więc ręcznie ogarniam, a na spokojnie, co tydzień na obecnym koncie email zaglądam sobie przez WWW i klikam na koszu, by wskazać antyspamowi, na co ma uważać. Część nadawców blokuję i dostawanie zapytań "zgodzisz się, by ci naspamić?" zaczyna wyraźnie maleć, Bayes w Interii chyba nawet działa :) Najwyżej sobie raz na jakiś czas coś wyciągnę z folderu spam i obrobię (choć raz mało co, a miałbym kłopoty, bo bardzo oczekiwana wiadomość tamże wylądowała, a ja czekałem, jak ta cipa, lada moment, a przesyła z zagranicy, wróciła by tam... Na szczęście zdążyłem. Nie używam dodatkowych programów, bo więcej czasu by zajęła mi och obsługa, niż ręczne obrobienie się. Wiadomości z darmowych skrzynek zaregułkowałem i rany, jaki ja mam święty spokój od śmieci i nagabywań, że oto kredyt jest ci absolutnie niezbędny, a jak niczego nie potrzebujesz, to teraz potrzebuj, żeby wziąć kredyt, a tedy dostaniesz ekstazy, jadąc naszym samochodem... qrva, na drodze to ja mam uważać, czy trzymam się drogi, czy nie rozjeżdżam kogoś właśnie, czy nie jadę na czołówkę, itd., a nie walić konia, bo se "samohut" kupiłem i jestem podniecony zgodnie z sugestiami debilnej reklamy... Uff, musiałem coś rubasznego powiedzieć o spamie z darmoskrzynek... Bo to ja o spamie powiedziałem :P Ciąłbym spamerów na żywca, oj, ciąłbym...:-% :E

to ja tego też nie powiem!
(C) Tewje do Pana Boga.