Re: [WINNT] Czytnik grup

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Czytnik grup
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Mon, 4 Apr 2016 17:04:10 +0200
Dnia Tue, 29 Mar 2016 14:49:54 +0200, Jacek Maciejewski napisał(a):

> No, fakt. Można spam ze wszystkich kont zapisywać do katalogu związanego
> z jednym wybranym kontem. Ale to trzeba skonfigurować i dalej jakoś
> nieelegancko :)

Ale co w tym nieeleganckiego, że tak spytam?

> masz: http://www.tinypic.pl/tufx0hqrrvgp

A można tak:
http://s5.ifotos.pl/img/2016-04-0_ssrprha.png

> E tam. W każdym programie inne skróty, z moją pamięcią nie wyrobię :) No
> cóż, jestem prostym myszoklikiem.

Każdemu według jedo potrzeb. Ja wolę skrótami, gdyż tak jest mi po prostu
szybciej i wygodniej. Co do różnic w skrótach - rozszerzenie keyconfig i
trochę rzeczy można przystosować pod siebie. Choć nie wiem, jak współpraca
rozszerzenai z obecnymi wersjami Thunderbirda wygląda.

> No  działa :) Ale nie cierpię skrótów :)

Tu się nie dogadamy - bo ja wręcz uwielbiam. :D

> Nie. Z góry zakładasz katalog (w M2 to się nazywa widok albo etykieta),
> definiujesz słowa kluczowe i ich miejsca wystąpienia i po odebraniu
> maila z takim słowem mail trafia do tego założonego katalogu, bez
> względu na jakie konto przyszedł. Nie powinno się używać słowa katalog w
> tym przypadku, bo formalnie to nie katalog :)

Ustalić kryteria i zapisać w Thunderbirdzie jako folder wyszukiwania? Choć
przyznam się, że z tego nigdy nie korzystałem.

> Ale można, a w Th. nie :) A antyspam w M2 też nieźle sie uczy i oducza,
> spoko.

Wiesz - dalej się zastanawiam po kiego gołąbka. :D No ale u mnie
odpluskwianie ze spamu idzie dwustopniowo - sporo załatwia Google, drugą
barierą są filtry w Hamsterze, którego używam jako lokalnego serwera poczty.
Thunderbird jak dostaje z 10 maili dziennie do folderu Junk to w sumie
maksimum. Taką ilość pod kątem false-positives to spokojnie ręcznie
ogarniam. :D

>>> 2. okienko, jedziesz do "przenieś"
>>> 3. w prawo na podokienko konta
> Prawda, jak otworzysz maila spamowego, po prawej (dla mnie poza
> zasięgiem wzroku :) jest przycisk "to nie spam".

Wystarczy nacisnąć J na klawiaturze… :D

> No, uczę się wciąż tego Th, tak podejrzewałem że wiele z moich zarzutów da
> się odeprzeć bo wynikają z nieznajomości mailera, ale przecież nie
> wszystkie.

Ależ ja się z Tobą zgadzam, że Thunderbird jest pełen wad i narowistości. I
faktem jest, że niektóre rzeczy są do zrobienia, choć może nie do końca tak,
jak jesteś przywzyczajony. :D

> Nerwus z ciebie :) Pamiętam mój pierwszy kontakt z M2, świeżo weszła
> wtedy Opera do użytku, a były to czasy siermiężnego OE i w tym M2
> wszystko mnie wq... w porównaniu do OE a w szczególności trzymanie
> wszystkich maili w kupie. Ale wytrzymałem i po jakichś dwóch tygodniach
> zacząłem podejrzewać że M2 jest fajny a teraz to nikt mnie nie przekona
> że jest inaczej :)
> No, puść farbę co cię wkurza w M2?

Wiesz co - powiem Ci tak. Opery swego czasu używałem jako głównej
przeglądarki. Tyle, że to było jakieś… 12 lat temu mniej więcej. :D
Próbowałem wtedy przejść na klienta poczty / usenetu w postaci Opery, ale
nie wyrobiłem i zostałem przy OE. Z tym, że u mnie OE gadał po serwerach
news za pośrednictwem Hamstera i AFAIR OE-PowerTool więc kilka najbardziej
upierdliwych bolączek miałem z głowy. :)

[ Szczęście ma swoje sposoby, by się od każdego odwrócić.                  ]
[                                          (Pani, Glen Cook "Sny o stali") ]