Re: [WINNT] Czytnik grup

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Czytnik grup
From: Olaf Frikiov Skiorvensen <Belzebub@invalid.invalid>
Date: Tue, 29 Mar 2016 23:14:15 +0200
Wcale nie przypadkiem, dnia Tue, 29 Mar 2016 14:49:54 +0200
 doszła do mnie wiadomość
<1kt7a2ek7a64x$.1vwvoadrp944y$.dlg@40tude.net>
 od Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl>  :

>No, fakt. Można spam ze wszystkich kont zapisywać do katalogu związanego
>z jednym wybranym kontem. Ale to trzeba skonfigurować i dalej jakoś
>nieelegancko :)

Tak na marginesie, używam Thunderbirda w wersji portable od wielu lat
i do kilkunastu skrzynek.
Mogę o nim powieedzieć tylko jedno - to jeden wielki programistyczny
chaos, jedyna nadzieja to zaorać i napisać od zera.
W zasadzie straciłem już nadzieję na to, że ktoś tą kupę okiełzna.
Pełno niekonsekwencji, pewne ustawienia globalne powinny być
ustawieniami lokalnymi dla pojedyńczych kont, monitor aktywności nie
spełnia swojego zadania, brak globalnych czynności typu czyszczenie
kosza i kompaktowanie folderów kosza, chaos w katalogach z
pocztą(zepsute nazewnictwo folderów IMAP, nazwy katalogów lokalnych
wzięte z dupy, powielanie lokalnych katalogów).
A tak dobrze się zapowiadał...