Re: [WINNT] Czytnik grup

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Czytnik grup
From: Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl>
Date: Tue, 29 Mar 2016 12:26:55 +0200
Dnia Tue, 29 Mar 2016 10:27:57 +0200, Przemysław Ryk napisał(a):

> Bzdura.
1. rzeczywiście, wyszukiwanie działa po wszystkich kontach, sorry.
2. katalogi "niechciane" są oddzielne dla poszczególnych kont. Kiedy
sprawdzasz czy do spamu nie zaliczyło się coś co nie powinno, musisz
odwiedzić tyle katalogów Niechciane ile masz kont. Opróżnianie tych
katalogów też oddzielne dla kont.

> O jakie przyciski Ci chodzi?
Przy moim układzie interfejsu listę katalogów mam po lewej stronie,
listę nagłówków też po lewej (nieco bliżej środka) a przyciski np.
niechciane, usuń, odpowiedz, więcej itd po prawej. Więc macham myszą z
lewej do prawej.

> Ctrl+A
OK, ale ja nie używam skrótów klawiaturowych (prawie). W Th. "zaznacz
wszystko" rzeczywiście jest choć o szczebelek głębiej :). I spróbuj
zaznaczyć wszystkie nagłówki danego katalogu a potem zrobić "zaznacz
jako przeczytane"

> A coś bardziej?
Jak założyć katalog do którego będą trafiać automatycznie maile z jakimś
słowem (słowami) kluczowym w dowolnej części maila? I to z dowolnego
konta?

> Klikasz na maila, zaznaczasz jako Junk.
W M2 zakładasz "widok", nazywasz go powiedzmy spam2 i definiujesz po
słowach kluczowych jego spamowatą zawartość. Wybierasz opcję "nie
pokazuj w innych widokach" i masz równoległy bardzo precyzyjny antyspam.
Oczywiście, masz wtedy dwa antyspamy do obsługi ale coś za coś. Zrób coś
takiego w Th.

> Zależy jak masz skonfigurowaną tę
> http://s5.ifotos.pl/img/2016-03-2_ssphrna.png opcję. Jeżeli tak jak ja -
> wchodzisz do folderu ze spamem, klikasz maila i odznaczasz Junk.
OK, racja. Ale musisz:
1. prawoklik na  maila
2. okienko, jedziesz do "przenieś"
3. w prawo na podokienko konta
4. w prawo do podokienka katalogu konta.
A w M2 po prostu klik na łapkę.

> O - odnośnie Thunderbirda to baaaaaardzo dużo można znaleźć.
Nie zależy mi na odwodzeniu kogokolwiek od TH, ale M2 dzięki unikalnemu
zarządzaniu mailami ma opcje niedostępne mailerom o tradycyjnej
organizacji. I przemyślany interfejs. Nawiasem, używałeś kiedyś M2? :)

--
Jacek
I hate haters.