Re: [WINNT] Czytnik grup

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Czytnik grup
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Tue, 29 Mar 2016 10:27:57 +0200
Dnia Sat, 26 Mar 2016 23:01:21 +0100, Jacek Maciejewski napisał(a):

> Ostatnio zainstalowałem i skonfigurowałem Thunderbirda. Używam
> równolegle z OperaMail. I mam takie zastrzeżenia:
> 1. każde konto ma oddzielny zestaw katalogów porządkowych. Musisz 3 x
> usuwać spam, 3 razy wchodzić do katalogu "Odebrane", jak coś wyszukujesz
> to musisz wiedzieć  na jakim koncie albo to robisz 3 x itd. Jak masz 10
> kont to dopiero jest zabawa :)

Bzdura.

> 2. Przyciski do operowania opcjami maila sa po prawej stronie. W
> rezultacie jeździsz myszą tam i z powrotem.

O jakie przyciski Ci chodzi?

> 3. Do dziś nie wiem jak się robi "Zaznacz wszystko". Pewnie w ogóle :)

Ctrl+A

> 4. Nie można założyć katalogów zdefiniowanych po nagłówkach maili.

A coś bardziej?

> 5. jeszcze nie odkryłem jak się definiuje "ręcznie" spam.

Klikasz na maila, zaznaczasz jako Junk.

> Ani nie odkryłem jak odznaczyć mail omyłkowo zaliczony do spamu.

Zależy jak masz skonfigurowaną tę
http://s5.ifotos.pl/img/2016-03-2_ssphrna.png opcję. Jeżeli tak jak ja -
wchodzisz do folderu ze spamem, klikasz maila i odznaczasz Junk.

> Jakbym się nie spieszył, to pewnie jeszcze coś bym wynalazł... :(

O - odnośnie Thunderbirda to baaaaaardzo dużo można znaleźć.

[ Alkohol. Może i nie rozwiąże Twoich problemów, ale pozwoli Ci się z nich ]
[ śmiać.                                                 (demotywatory.pl) ]