Re: [WINNT] Czytnik grup

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Czytnik grup
From: Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl>
Date: Tue, 29 Mar 2016 14:49:54 +0200
Dnia Tue, 29 Mar 2016 13:50:08 +0200, Przemysław Ryk napisał(a):

> Sprawdź „Junk Section” w ustawieniach każdego z kont…
No, fakt. Można spam ze wszystkich kont zapisywać do katalogu związanego
z jednym wybranym kontem. Ale to trzeba skonfigurować i dalej jakoś
nieelegancko :)

masz: http://www.tinypic.pl/tufx0hqrrvgp

> Podziwiam. Ja bym się wściekł.
E tam. W każdym programie inne skróty, z moją pamięcią nie wyrobię :) No
cóż, jestem prostym myszoklikiem.

> Ctrl+A, Shift+C / albo Ctrl+A, M
No  działa :) Ale nie cierpię skrótów :)

> Filtr miałby po wystąpieniu danego słowa w treści sam zakładać katalog w
> strukturze i dopisywać sobie do reguły, że od tego momentu ma nie zakładać
> katalogu, tylko tam przerzucać maila?
Nie. Z góry zakładasz katalog (w M2 to się nazywa widok albo etykieta),
definiujesz słowa kluczowe i ich miejsca wystąpienia i po odebraniu
maila z takim słowem mail trafia do tego założonego katalogu, bez
względu na jakie konto przyszedł. Nie powinno się używać słowa katalog w
tym przypadku, bo formalnie to nie katalog :)

> Zastanawiam się po co? U mnie spam ląduje w folderze Junk, raz na tydzień
> przegląd robię czy nie było jakichś false-positives, w razie czego odznaczam
> co trzeba. Przez co się Thunderbird dodatkowo uczy co ma odsiewać, a co
> zostawić w spokoju.
Ale można, a w Th. nie :) A antyspam w M2 też nieźle sie uczy i oducza,
spoko.

> Jakie przenieś do katalogu? Pacnięcie na mailu w folderze Junk w przycisk
> „Not junk” automatycznie przenosi go z powrotem do folderu skąd w Junk
> wylądował.
Prawda, jak otworzysz maila spamowego, po prawej (dla mnie poza
zasięgiem wzroku :) jest przycisk "to nie spam".  No, uczę się wciąż
tego Th, tak podejrzewałem że wiele z moich zarzutów da się odeprzeć bo
wynikają z nieznajomości mailera, ale przecież nie wszystkie.

> Tak. Krew mnie zalała i przestałem. :D Nie, żeby mnie przy Thunderbirdzie
> krew nie zalewała - bo i owszem niejednokrotnie i to skutecznie. :)
Nerwus z ciebie :) Pamiętam mój pierwszy kontakt z M2, świeżo weszła
wtedy Opera do użytku, a były to czasy siermiężnego OE i w tym M2
wszystko mnie wq... w porównaniu do OE a w szczególności trzymanie
wszystkich maili w kupie. Ale wytrzymałem i po jakichś dwóch tygodniach
zacząłem podejrzewać że M2 jest fajny a teraz to nikt mnie nie przekona
że jest inaczej :)
No, puść farbę co cię wkurza w M2?

--
Jacek