Re: [WINNT] Czytnik grup

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Czytnik grup
From: Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl>
Date: Sat, 26 Mar 2016 23:01:21 +0100
Dnia Sat, 26 Mar 2016 21:43:52 +0100, z napisał(a):

> Czy ja już taki dziad jestem że tylko Thunderbirda używam?

Ostatnio zainstalowałem i skonfigurowałem Thunderbirda. Używam
równolegle z OperaMail. I mam takie zastrzeżenia:
1. każde konto ma oddzielny zestaw katalogów porządkowych. Musisz 3 x
usuwać spam, 3 razy wchodzić do katalogu "Odebrane", jak coś wyszukujesz
to musisz wiedzieć  na jakim koncie albo to robisz 3 x itd. Jak masz 10
kont to dopiero jest zabawa :)
2. Przyciski do operowania opcjami maila sa po prawej stronie. W
rezultacie jeździsz myszą tam i z powrotem.
3. Do dziś nie wiem jak się robi "Zaznacz wszystko". Pewnie w ogóle :)
4. Nie można założyć katalogów zdefiniowanych po nagłówkach maili.
5. jeszcze nie odkryłem jak się definiuje "ręcznie" spam. Ani nie
odkryłem jak odznaczyć mail omyłkowo zaliczony do spamu.
Jakbym się nie spieszył, to pewnie jeszcze coś bym wynalazł... :(
--
Jacek
I hate haters.