Re: [WINNT] Czytnik grup

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Czytnik grup
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Tue, 29 Mar 2016 10:17:57 +0200
Dnia Sat, 26 Mar 2016 03:03:48 +0100, ACMM-033 napisał(a):

> Z pewnością jest bardzo dobry. Ale z powodu pewnego bardzo niemiłego błędu,
> ktory nie zawsze się ujawnia, nie mogę go nazwać najlepszym.
> Myślę, że powinien działać, chodził mi od NT4 po XP, z powodu błędu jednak,
> nie używam, czego mi żal, ale ja wolę miec program gorszy, ale robiący to,
> czego oczekuję, niż super, z którym mam się męczyć.

Cóż to za błąd? Choć ja 40tude używam li tylko do Usenetu.

> Powinna też ruszyć stara Opera, mająca czytnik wbudowany (acz wyłączenie QP
> trzeba robić w konfigu recznie), lub, jako dodatek do nowej Opery,
> wyizolowany ze starej, mający jej mentalność, Opera Mail.
> Myślę, że Thunderbird też zadziała.

Thunderbird działa. Choć - jak to coś od Mozilla Foundation - ma swoją
„specyfikę”.

(ciach…)
> Pozostają więc Dialog (ostrożnie z załącznikami wieloczęściowymi, pojedyncze
> chodzą OK), Opera Mailer, zarówno osobno, jak i wbudowany w starą Operę,
> oraz Thunderbird.

Rozdzieliłbym te funkcje. 40tude do grup (bo się po prostu w nich doskonale
sprawdza), a Thunderbirda jako mailera.

[ Jeżeli czujesz, że życie chce ci dać kopa w dupę, to raczej się nie      ]
[ odwracaj - jaja zdecydowanie bardziej będą bolały.  (znalezione w necie) ]