Re: [WINNT] Czytnik grup

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Czytnik grup
From: "ACMM-033" <valhalla@interia.pl>
Date: Mon, 28 Mar 2016 18:14:08 +0200

Użytkownik "1634Racine" <1634Racine@1634Racine.pl> napisał w wiadomości news:56f94d64$0$658$65785112@news.neostrada.pl...
ACMM-033 w news:nd6ubn$a8k$1@node1.news.atman.pl
[........]
Ów mailer występuyje w 2 postaciach - związanej ze starą Operą, oraz,
jako  OSOBNY program,

a obsluga usenetu - dziala ok?

Zasadniczo tak, choć filozofia jest zupełnie inna, niż w takim OE na ten przykład. Kwestia przyzwyczajenia, preferencji, czy sposób działania by nam odpowiadał. Przez jakiś czas posługiwałem się czytnikiem z Opery, jest mniej odporny na błędną deklarację kodowania (wyświetla krzaki tam, gdzie OE pokazuje jeszcze dobre znaki), ale dobrze zadeklarowane pokazuje prawidłowo. Operuje "widokami", przez co jedna wiadomość pokaże się w kilku miejscach, a nie rozdwoi na niezależne. QP musiałem wyłączać ręcznie wpisem w konfigu, zmienia się jeden parametr. Nie posiada opcji "przekaż dalej jako załącznik" (ma ją chyba Dialog, ale nie pomnę), z tego powodu nie używam na codzień. Oferuje wielowątkowe pobieranie newsów, ilość wątków można ustawić. Tyle na razie pomnę, podsumowując, trzeba przywyknąć do innej koncepcji działania programu, niż pozostałych czytników, ale jest to jak najbardziej do opanowania, może trudniejszy w obsłudze, ale zapewniam, że nie gryzie. Ważne - Umie prawidłowo odpowiedzieć na artykuł opatrzony Quoted-Printable, czego M$ nie dopatrzył w OE.

to ja tego też nie powiem!
(C) Tewje do Pana Boga.