Re: [WINNT] Jak uzyskać w Wi-Fi pełna prędkość

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Jak uzyskać w Wi-Fi pełna prędkość
From: "ACMM-033" <valhalla@interia.pl>
Date: Wed, 10 Feb 2016 13:02:38 +0100

Użytkownik "PM" <pm@xx.xx> napisał w wiadomości news:n9f64g$2nrh$1@adenine.netfront.net...
W obie strony, ale net działa na obydwu idealnie, problem jest tylko przy połączeniu lapków.

Czyli ewidentnie konflikt przy transmisji, Wydaje mi się, że jednak najbardziej pomogło by pogrzebanie przy parametrach agresywności kart w laptopach. Najfajniej było by mieć podgląd ramek, żeby zobaczyć w którym momencie następuje "przycięcie". Ale, jeśli pomaga zastosowanie "powtarzacza", to chyba lepiej tak, niż ryzykować przekombinowanie. Najbardziej prawdopodobny scenariusz wydaje mi się taki, że np. AP wydaje paczkę do jednej z kart, naturalnym jest potwierdzenie tego. Ale w czasie emisji tej paczki w drugiej karcie upłynął limit bezczynności łącza i karta wysyła zapytanie do AP "Co ze mną, jestem tu", jakoś tak, robiąc to równocześnie z potwierdzającą drugą, przez co AP nie odbierze prawidłowo żadnej. Dlatego pomaga zastosowanie repeatera, który te konflikty rozsuwa w czasie. Zobacz pod pingwinem, będzie znak, czy kombinować z parametrami agresywności, czy odpuścić sobie i protezować dodatkowym ogniwem.

to ja tego też nie powiem!
(C) Tewje do Pana Boga.