Re: [WINNT] Jak uzyskać w Wi-Fi pełna prędkość

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Jak uzyskać w Wi-Fi pełna prędkość
From: PM <pm@xx.xx>
Date: Thu, 25 Feb 2016 22:03:56 +0000
W dniu 2016-02-23 o 14:59, BQB pisze:
W dniu 2016-02-19 o 15:12, ACMM-033 pisze:

 > 1) ping -n 100 <adres.bramy> (może być ping <adres.bramy> -n 100, działa
 > tak samo)
 > 2) ping -n 100 8.8.8.8 (lub 8.8.4.4, obojętnie)
 > 3) ping -n 100 www.tskl.net.ki (telekom na Kiribati), to tak bonusowo.
 > Odczekaj, ok. 2-3 minut, aż test się zakończy. Przerwanie przed czasem
 > jest możliwe przez CTRL-C, wyprowadzona zostanie wtedy statystyka tego,
 > co do tej pory zostało zbadane. Jednak, jeśli masz czas, niech samo
 > skończy.
 >
 > Zwróć uwagę na procent strat, tak do 10%, to jeszcze ujdzie (ale do
 > bramy powinno być 100%)
> [...]

Użyłbym jeszcze -l 65500, jak są straty bez wielkości pakietu to jest
bardzo źle, jak 65500 idzie, to jest bardzo dobrze, można sobie
zmniejszyć wartość i zobaczyć kiedy siada.

Pożyczyłem dwa laptopy(win7/10) oraz inny AP i zrobiłem dodatkowe testy.

Osiągi kopiowania są praktycznie identyczne jak we wcześniejszym poście, również występuje problem z Win10(na obu lapkach), widać taka jego uroda i nic tego nie zmieni :/

Mam w planie jeszcze jeden test, ale on musi poczekać trochę - sprawdzić wszystko jeszcze raz, ale na zadupiu, w środowisku gdzie niema innych sieci, może coś zakłóca karty i dziesiątka głupieje, innych pomysłów już nie mam.

Pingi do 32000 na gugla przechodzą bez problemu - max 1% straty, na bramkę 64k bez strat, na Kiribati siada powyżej 4k, ale podejrzewam że to wina brytyjskiego ISP(tu mają fatalne łącza), w polsce isp dostałby już 10 razy zjebkę za taką stabilność łącz, hehe.

--
PM