Re: [WINNT] prosty sposob na klona win10

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] prosty sposob na klona win10
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Sun, 20 Dec 2015 01:04:04 +0100
Dnia Fri, 18 Dec 2015 10:05:17 -0800 (PST), john Stuntman napisał(a):

> backup jest glupi bo marnuje miejsce, pozatym trzeba go od-wykonac (miec
> jakis program poswiecic czas) do tego backup jest jakos tam nieaktualny
> itd

Słyszałeś kiedyś o czymś takim jak kopia przyrostowa? I soft do backupu
robiący takie zadania zgodnie z harmonogramem i w tle?

> jak mam drugi dysk to jest on po prostu drugim dyskiem z drugim systemem,
> moge na nim pracowac, moge go sobie tweakowac a przepinanie kabla nie
> jest trudne
>
> pieprzyc backupy ;\

I ten drugi dysk z drugim systemem to:
a) nie jest marnowanie miejsca
b) jego aktualność jest 1:1 w stosunku do dysku z pierwszym systemem

Mhm. A w jakiej rzeczywistości?

[ Jeśli uważasz kobiety za słabą płeć, spróbuj w nocy przeciągnąć          ]
[ kołdrę na swoją stronę.                      (znalezione gdzieś w necie) ]