[WINNT] prosty sposob na klona win10

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] prosty sposob na klona win10
From: john Stuntman <profesor.fir@gmail.com>
Date: Mon, 14 Dec 2015 11:49:38 -0800 (PST)
Nie mam pojecia jak to jest,

mam kompa z xp, mam plyte i zrobilem sobie
cos jakby 'klona' systemu po prostu wyjmujac dysk hdd, wkladajac drugi czysty i
instalujac drugi xp na tym drugim dysku hdd (teraz mam zp i drugi ktory moge
przepiac kablem na wypadek awarii dysku - wole to o wiele bardziej niz backup)

mam tez kompa z win10 (legalna aktualizacja z legalnej 7-ki ale nie mam plyty i
raczej nie
bedzie osiagalna)

czy jest jakis łatwy i prosty sposob ktory pozwolilby mi 'przeklonowac' ten
system na drugi dysk, tak bym mogl zrobic cos podobnego jak w wypadku moich dwu
dyskow z XP, (wyjac jeden hdd z win10 wlozyuc drugi)

chodzi mi zwlaszcza o jakies rozwiazanie proste i latwe do wykonania, zwl takie
ktore
nie wymagaloby placenia za cokolwiek poza
posiadaniem drugiego pustego hdd

?