Re: [WINNT] prosty sposob na klona win10

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] prosty sposob na klona win10
From: john Stuntman <profesor.fir@gmail.com>
Date: Mon, 14 Dec 2015 12:25:14 -0800 (PST)
W dniu poniedziałek, 14 grudnia 2015 21:05:47 UTC+1 użytkownik Czarek napisał:

> Jest dostępna od wielu miesięcy, całkowicie za darmo do ściągnięcia
> legalnie, z serwera Microsoftu
>   przez każdego chętnego.
>
> https://www.microsoft.com/pl-pl/software-download/windows10 - kliknij
> "Pobierz narzędzie"

a jak to jest z kluczami czy czyms takim, mam jak mowie legalny win10 ale nie
mam plyty
czy przy instalacji z obrazu nie bedzie pytac o klucze, da sie je spisac z
obecnej instalacji?
czy zainstalowanie windy na dwu dyskach C: choc na tym samym kompie jest zgodne
z licencjami ? 9chodzi mi nap o to czy gdzies w bazie danych microsoftu to sie
nie zapisuje ;< (choc komp ten sam tak ze
byc moze to nie bylo by rozrozniane)
Nie wiem jak to jest