Re: [WINNT] Windows 10 - tak/nie

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windows 10 - tak/nie
From: moblaza@gmail.com
Date: Mon, 2 Nov 2015 08:20:31 -0800 (PST)
Z mojego punktu widzenia nic nie stało na przeszkodzie, nie brakuje mi
sterowników, generalnie cały upgrade przeszedł bez żadnych problemów, akurat
laptop którego używam jest stosunkowo młody, również nie używam do pracy
jakichś specyficznych lub archaicznych aplikacji. Poza tym mam go za darmo :).

Ale ale. Z punktu widzenia prywatności użytkownika sprawa może już nie być taka
różowa, także mogą być problemy z uruchomieniem starszych gier (o ile ktoś
gra). Patrząc od tej strony można znaleźć sporo artykułów w sieci które
stawiają Windows 10 w bardzo negatywnym świetle.