Re: [WINNT] Windows 10 - tak/nie

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windows 10 - tak/nie
From: marek.horodyski@gmail.com
Date: Tue, 17 Nov 2015 19:55:57 -0800 (PST)
W dniu wtorek, 20 października 2015 14:25:25 UTC+2 użytkownik rs napisał:
> ani ja, ani ludzie którym pomagam, nie mamy specjalnego ciśnienia do
> upgrade'u. ale wiadomo, co nowsze to (czasami) lepsze.
> jak to jest z obecna wersja Windows10? czy warto robić upgrade z Win7 i
> Win8, czy czekać na service pack, jak to bywało poprzednio?
> z góry dzięki za opinie. <rs>

Jak wrócić do 7?! Po instalacji 10 nie miałem wszystkiego co miałem na pulpicie
7, a przecież były to najważniejsze dla mnie rzeczy! Po restarcie nie mam nawet
pulpitu. Ciemność widzę! Po CTRL+ALT+DEL mogę wybrać menadżera zadań aby
zobaczyć, że w ogóle coś działa. Masę programów, ale nic czego bym ja
potrzebował. Zajmuje się sam sobą, ja już jestem niepotrzebny. Po ESC znowu
ciemno, albo po pewnym czasie usypia. Piszę z Linuxa. Jak to dobrze, że on
jest. Microsoft powinni zdelegalizować. Są gorsi od IS, też terroryści i mają
większy zasięg. Gdzie szukać pomocy?

Pozdrawiam,
Marek Horodyski