[WINNT] Windows 8.1 with Bing – problem z recovery

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Windows 8.1 with Bing – problem z recovery
From: universis <universis@interia.pl>
Date: Wed, 04 Nov 2015 18:06:24 +0000
Zapragnąłem mieć polskiego Windows'a 8.1 with Bing na moim nowym laptopie HP 250 G3 procesor Intel N2840 2.16 GHz, HDD 500 GB. W tym celu za wiedzą powziętą ze strony M$ zadzwoniłem do polskiego oddziału HP, gdzie powiedziano mi że nie ma żadnego problemu z wysyłką kompletu 4-ch płytek DVD w win.1 with Bing - stosownych do mojego laptopa. Gdy płytki przyszły to boot'owalną płytką win7 Live zdjąłem z dysku wszystkie partycje, po czym zacząłem instalowac win 8.1 z pierwszej DVD. Po dość długiej pracy płytki dostaję następujący komunikat :

This computer is not supported by System Recovery Media.
You will not be abble to continue to recover this system
with these Media.  Error : 0130-ABU-AKD

Próbowałem na różne sposoby ( w googlach nieco inne numery błędu są opisane) - różnych ustawień BIOS'a , ale bez żadnego rezultatu. „Zwykły” Win 8 instaluje się bez problemu (z „zwykłej” ;-) płytki) - ale nie taka jest moja licencja na windows.
Czy ktoś z grupowiczów wie coś na ten temat lub go nawet przerabiał ?

  • [WINNT] Windows 8.1 with Bing – problem z recovery, universis <=