Re: [WINNT] Windows 10 - tak/nie

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windows 10 - tak/nie
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Wed, 18 Nov 2015 11:21:31 +0100
Dnia Tue, 17 Nov 2015 19:55:57 -0800 (PST), marek.horodyski@gmail.com
napisał(a):

> Jak wrócić do 7?! Po instalacji 10 nie miałem wszystkiego co miałem na
> pulpicie 7, a przecież były to najważniejsze dla mnie rzeczy! Po
> restarcie nie mam nawet pulpitu. Ciemność widzę!

To sprawdź dokładniej zawartość dysku.

> Po CTRL+ALT+DEL mogę wybrać menadżera zadań aby zobaczyć, że w ogóle coś
> działa. Masę programów, ale nic czego bym ja potrzebował. Zajmuje się sam
> sobą, ja już jestem niepotrzebny. Po ESC znowu ciemno, albo po pewnym
> czasie usypia. Piszę z Linuxa. Jak to dobrze, że on jest. Microsoft
> powinni zdelegalizować. Są gorsi od IS, też terroryści i mają większy
> zasięg.

Bredzisz.

> Gdzie szukać pomocy?

Na początek to napić się zimnej wody.

[ Wątrobę żółć zalewała. Nerki oblały się strachem. Gardło nerwowo         ]
[ przełykało ślinę. Żołądek coś gryzło na samą myśl. Nogi i język niedługo ]
[ miały zacząć się plątać. Serce krew zalewała. I tylko mózg się cieszył,  ]
[ że nadchodzi PIĄTEK!                                    (JoeMonster.org) ]