Re: [WINNT] Klawiatura - dziwny objaw

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Klawiatura - dziwny objaw
From: "Marian" <Marian@SERWER.pl>
Date: Mon, 2 Nov 2015 13:31:41 +0100
Użytkownik "Radoslaw Szwed" <radekszwed@pochta.fm> napisał w wiadomości news:n17hgd$ohj$1@speranza.aioe.org...

Przełączanie przez Ctrl+Shift można dość łatwo wyłączyć w
Panelu sterowania i pozbawić się takich niemiłych niespodzia-
nek.
Jak?
A sam zbędny układ klawiatury też warto usunąć.
Jak?

Start -> Panel sterowania -> Opcje regionalne (jeżeli w nie widać ikony opcje regionalne klikamy przełącz do widoku klasycznego) W opcjach regionalnych wybieramy zakładkę „Języki” i klikamy w przycisk „Szczegóły”
W tym okienku można dodać lub usunąć potrzebne, lub nie języki.
Klikając przycisk ustawienie klawiszy zmieniamy sekwencję klawiszy do przełączenia języka.

W zakładce "Języki" nie miałem języka niemieckiego, ale Programisty
i Polski (214). Usunąłem Polski(214).
Natomiast jako sekwencja klawiszy było podane Lewy Alt + Shift.
To ciekawe, bo po pierwszej odpowiedzi zastosowałem Lewy Ctrl + Shift
i działało.

Bardzo dziękuje za szczegółową instrukcję.

Marian