Re: [WINNT] Co się dzieje z Windows Update?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Co się dzieje z Windows Update?
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Sat, 3 Oct 2015 17:21:42 +0200
Dnia Sat, 3 Oct 2015 16:55:56 +0200, 1634Racine napisał(a):

> tak btw: mam *ostatnia* wersje dobra dla xp i zawsze tak konfigurowana:
> http://i.imgur.com/rzff0QN.png, wybor tego co sie sciaga jest prosty i
> ograniczony.

Nie no - ja sobie tylko tak głośno myślałem. :)

> silverlight... - raczej nie, rzadko jest nowa wersja i w czasie tych sciagan
> nie zmieniala sie. Ale *dotnet* -y ....? To jakis pomysl.
> Tak najogolniej, to podejrzewalem, że np.  pewne poprawki wycofuja jako
> osobne, kumuluja z innymi, to zmienia wage, także cos i kiedys dumalem nad
> dotnetami... Ale wiedzy pewnej nie mam; chodzi mi o to, czy MS po prostu z
> serwera czegos... nie usuwa przy okazjach roznych? :)  czy ciagle i nadal
> jest tam naprawde *wszystko* ...

Możliwe, że coś w nich jeszcze dłubią - nie wiem. W sumie to na upartego
mogę zaraz na wirtualce XP postawić i sprawdzić, czy po posadzeniu tego, co
mam WSUSem zrobione (data utworzenia 2014-02-02) coś jeszcze XP będzie
dociągał. :)

> u mnie od lat office2000pro i nie ma mowy o nowych landrynach :)
> tak, sciagnalem dla tego office cale iso za pomoca wersji 6.2, ostatniej
> dobrej dla office 2000pro

OK.

[ Fortuna to niestała dziwka.                                              ]
[                                   (Konował, Glen Cook "Czarna Kompania") ]