Re: [WINNT] Co się dzieje z Windows Update?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Co się dzieje z Windows Update?
From: "ACMM-033" <valhalla@interia.pl>
Date: Sat, 3 Oct 2015 01:25:36 +0200

Użytkownik "ACMM-033" <valhalla@interia.pl> napisał w wiadomości news:mumjnf$qkl$1@node2.news.atman.pl...
Mam już wszystko, co powinno być, więc na razie problem, że tak powiem, umarzam, ale i tam M$ ma chryje z serwerami, chyba... że zamiast kiedyś farmy dla szerokiej rzeszy, dziś stoi sobie jakiś pececik, i jakiegoś Dżona, czy Dżejmsa, pod stołem i się kurzy, a jak się przyssie więcej, niż 3 userów, to serwerek nie wytrzymuje i się pierniczy...?
Resztę sterów już sobie poradzę.

I z jednym sterem mam dość niemiły problem i zgaduję, co może się, pardon, jebać. Jego wersja, to 5.10.0.5515. Pozostałe stery banglają należycie. Dźwięk, Sigmatel 9200, Dell D620, co ok. 1.5 sekundy jest przerywany następującymi po sobie o ok. 100 ms dwoma wyraźnymi szarpnięciami, efekt bardzo podobny do tego, jaki występuje przy pracy dysku w tryie PIO, ale sprawdziłem, dysk, mimo, że akurat felerny (niebawem będzie wymieniony, a na razie szczegółowy backup), jest poza podejrzeniami. Myślałem, że spitolona karta dźwiękowa, ale sobie odpaliłem distro Partred Magic, bo akurat miałem pod ręką, odpalam empecza, tego samego i śliczniutko, czyściutko gra... ki chuj (sory, ale jestem wkurzony, wszystko prócz dźwięku cacy, a kumpel jutro odbiera maszynę)? Specjalnie z dysku zapasowego rąbnąłem próbną instalkę taką baj enter enter enter, i jako jedyny ster, założyłem ten od dźwięku - szarpie, manipulacje zaawansowanymi, szybkością sprzętu i jakością konwersji, czy co to było, nie daja nic. Podejrzewałem kartę wifi, ale jej wyłączanie nic nie zmienia. Sterownik chipsetu takowoż bez efektu... Spindolony sterownik? No, bo pod Linusiem gra ślicznie, ale pingwinek odpada... Jakoś to kumplowi umotywuję, ale w sumie, to jestem w czarnej dupie... Bardziej prestiżowo, niż rzeczywiście.

--
Telespamerzy:
814605413 222768000 616285002 845383900 224093185 896510439 896126048