Re: [WINNT] Co się dzieje z Windows Update?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Co się dzieje z Windows Update?
From: PM <pm@xx.xx>
Date: Mon, 5 Oct 2015 13:41:04 +0100
W dniu 2015-10-03 o 11:51, ACMM-033 pisze:

Użytkownik "PM" <pm@xx.xx> napisał w wiadomości
No, bo pod Linusiem gra ślicznie, ale pingwinek odpada... Jakoś to
kumplowi umotywuję, ale w sumie, to jestem w czarnej dupie... Bardziej
prestiżowo, niż rzeczywiście.

Spróbuj zainstalować KB835221, restart potem KB88111, kolejny restart
i reinstall sterów. Może pomoże.

No, już go nie mam u siebie, ale zanotuję twoją sugestię i spróbuję to
przeprowadzić, gdy znów spotkam się z kolegą.
Dzięki za podpowiedź, wypróbuję ją w najbliższym możliwym czasie. Może
podeślę mu te pliki, niech sam zrobi. Problem w odległości między nami...
Kolega odjeżdżając powiedział, że wpadnie do kogoś, kto ma podobny, czy
nawet taki sam laptop i płytkę fabryczną, spróbuje z tej płytki.
Tymczasem ja biorę długopis i zapisuję, co zrobić.
BTW, KB88111, 5 cyferek tylko?
Jeszcze raz dzięki.

Sorry, zginęła gdzieś jedna ósemka ;) KB888111, to dwa pliki od HD Audio.

--
PM